Ja, vad fan. Jag har fullt upp med allt möjligt känns det som, orkar inte mycket mer än det jag måste göra och har inte varit nere mer än för att lämna barnen en gång.
Men någon gång innan 23:e ska det väl gå att lösa tycker jag! Vad gäller städning kan det hända att jag bara åker ner och hämtar grejer, men skulle det inte bli så hör jag av mig i god tid. Det måste nog bli nu i september tror jag.
Men jag tycker det vore vettigt att köra lite brädspel osv online också i vilket fall som helst. Har Chewski registrerat sig där?


Senaste kommentarer