Ja, nog är det roligare att spela öga mot öga. Men jag har ju uppenbarligen förbannat svårt att röra mig söderut i nuläget. Tycker de där bundlegrejerna som Dod har föreslagit fungerar, jag har laddat ner och inte haft några problem...
I övrigt hoppas jag kunna komma ner innan jul och spela och lite annat. Annars är ni ju välkomna hit, kan det vara något framöver?


Senaste kommentarer