Ordföranden skrev den 4 december, 2018 kl. 17:44 Hej på er. Dessvärre tror jag inte att jag är nere 23:e. Det skulle i så fall vara om exempelvis Tarmis kör fram och tillbaka. Jag kan ta och kolla med honom. Tänkte att ni kanske har möjlighet att köra i mellandagarna annars, vad säger ni om det? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer