Vad sägs om att börja med lite Carcassonne online, samma vi spelat tidigare? Vi kan väl registrera oss på nytt med våra styrelsenamn och köra lite... och bara spela mot varandra?
http://games.asobrain.com/
Så har vi något tills vidare i alla fall.


Senaste kommentarer