Tyvärr har ju Sekreteraren till stor del rätt den här gången i alla fall, det är ju jag som inte kan verkar det som. Å andra sidan är initiativen inte svårräknade från annat håll heller... Jag hade på känn att Kassören skulle ner nu i veckan, och hade planer på att eventuellt dra neråt. Men istället blev jag gubbsjuk, fast inte på det vanliga viset, utan rejält sjuk just nu och kommer ingenstans.
Dock ska jag se till att dra neråt i vår, har ju inte varit nere på jag vet inte hur länge. Sedan tycker jag även att vi ska se till att ni två kommer upp hit och spelar, det vill ju t ex Tarmis också vad jag vet.
Vi får anledning att höras hoppas jag, och grattis några dagar för tidigt till vår ärade och hårt arbetande kassör!


Senaste kommentarer