Hallå boys! Hur ser det ut i sommar. Kan det bli aktuellt med något spel möjligen? Jag har gått och köpt mig ett hus i Alseda nu, med ett extra sovrum. Så känner Ordföranden att han inte har någonstans att bo när han är nere på besök i hemtrakterna så finns möjlighet att husera hemma hos mig.


Senaste kommentarer