Ordföranden skrev den 19 juli, 2019 kl. 14:58 Hej. Tyvärr kommer jag itne nuer under semestern, men tanken är att dra ner under hösten i alla fall. Ett jävla skit att jag inte kunnat spela på så länge, men vi får väl råda bot på det vad det lider. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer