Mattsson skrev den 21 december, 2019 kl. 16:16 Känns lite som att 2019 blir året som föreningen går i graven. Inga spelmöte och inte ens årsmötet blir av. Tråkigt men allt har väl sin tid som man brukar säga. Dod jag hör av mig på telefon på måndag om vi ska lira brädspel. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer