Ja, usch, har dåligt samvete för det. Mest mitt fel att det inte blev något spelat alls under året känns det som. Men gå i graven är nog att ta i tycker jag. Blev det något brädspelande?
Tänkte vara ute i god tid och kolla läget inför Kassörens födelsedag och dessutom påsk som väl är veckan efter? Kan vi boka upp det i tid är det väl vara fan om jag inte ska kunna lösa det...


Senaste kommentarer