Kassören skrev den 20 februari, 2010 kl. 11:11 Tråkigt att Bergis blivit insnöad, särskilt nu när jag är i en sån brädspelsform. 😎 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer