Ordföranden skrev den 15 januari, 2020 kl. 09:57 ...ja, jag fick något mail. Men har inte brytt mig om det. Frågan är om det är värt att hålla på att dona med det? En jävla massa jobb med medlemslistor, mötesprotokoll och annat för egentligen ingenting... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer