Vi får ta en titt på det. Vi behöver ju någon form av medium att trashtalka varandra också under tiden, annars är det ju inget kul. Vad använder ungdomarna för något nuförtiden?
Jag har för övrigt sagt upp webhostandet på One.com. De ville ha 612 kronor och 50 öre numera vilket kändes lite väl mycket för ingenting. har till oktober på mig att fundera på vad vi ska göra, men i värsta fall får jag väl hosta den i garderoben.


Senaste kommentarer