...ja, har du hälsat på Rickomberga igen så är vi nog snart på banan känns det som.
Någon som har kollat upp det där Tabletopia? Jag är peppad på spel, även om det innebär online. Så länge det finns någon form av chatfunktion så att man kan skriva lite fåniga CDR-kommentarer.


Senaste kommentarer