Kassören skrev den 28 mars, 2021 kl. 11:36 Det händer inte så mycket, men jag tycker vi borde hitta på något efter kriget. Kanske när Ordföranden (som är äldst) fått sin pestspruta? Vi måste ju vara rädda om våra äldre. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer