Först och främst måste Ordföranden rapportera in årsmötet till Sverok, dom mailar hela tiden om det och ikväll ringde nån trevlig kille som hette David från Sverok om det. Sa att dom skulle ringa ordföranden!👍
Sen hade det varigt riktigt trevligt med nån form av möte också. Var ju väldigt länge sedan. Ni hittade inget på nätet vi kunde lira vid tillfälle? Annars får ni masa er ner till Alseda när tillfälle tillåter.


Senaste kommentarer