Ordföranden skrev den 27 augusti, 2011 kl. 20:04 Ja, kan inte ens GW knäcka den nöten och hitta lite nya infallsvinklar så tror jag tyvärr att vi får lära oss att leva i ovisshet. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer