...och grattis i efterskott till vår allt äldre kassör.
Ja, kan ju bli aktuellt med fysiskt möte framöver får vi hoppas. Men jag tror fan inte det kommer hända på några månader till åtminstone.
Har inte Kassören, som är något av en wizkid, några nya spelmöjligheter på nätet vi skulle kunna testa? Jag är peppad!


Senaste kommentarer