Grattis Sekreteraren och Hitler och min far!
Problemet med spel är ju att vi inte riktigt vet vad vi sitter på för utrustning nuförtiden. Det vore ju kul om man kunde spela nåt PC-spel som alla är dåliga på online, men jag vet inte vilka som ens har en fungerande spel-PC nuförtiden. Annars kanske vi skulle titta på Tabletop som Bergis tipsade om för några år sedan.


Senaste kommentarer