Ordföranden skrev den 7 augusti, 2021 kl. 16:55 ...trots en del trevliga sändningar kan man ju dock inte bli annat än besviken på OS. Har inte Discovery+, men kanal 5 och 9, det är ju lite Se & Hör över dem på något vis... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer