Jag betalade faktiskt en månad för Discovery+, tyckte det var värt en hundring med tanke på hur många timmar jag tittade och att man slapp reklamen. Dessutom prioriterar ju Kanal 5 och Kanal 9 lite annorlunda än vad jag gör, så då kunde jag ju titta på allt. Deras app är dock värdelös och hänger sig och kraschar rätt ofta.


Senaste kommentarer