Bra jobbat, Ordföranden! Det är därför du är ordförande. 👌
Jag har förövrigt fått rapporter och hört rykten från trakterna kring Rollspelsmekka att Kiddeland äntligen(?) blivit verklighet. Kidde ska enligt hörsägen vara envåldshärskare och diktator över en bättre begagnad gungställning, en rutschkana i okänt skick och ett par kvadratmeter runtomkring dessa. Vet inte hur mycket av detta som stämmer och hur det går med eventuella fiskerättigheter och frimärkesutgivning eller vad nu det ursprungliga Kiddeland skulle leva på. Men det får förhoppningsvis framtiden utvisa!


Senaste kommentarer