Oj! Där ser man! Det gäller ju att börja någonstans, och lite uppköpta grejer från någon nerlagd landsortsskola är väl bara första tegelstenen kan jag tro. När man nu får tummen ur för att åka söderut så kan jag tänka mig att man kommer ana ljusspelet på himlen redan när man går av tåget i stan...


Senaste kommentarer