God CDR-Jul till att börja med!
Dessvärre kommer inte jag att åka ner över jul, och troligen inte strax efter heller.
Däremot vore det ju trevligt om man hörde att de som är på plats lyckas att få till något i spelväg, så kör på! I övrigt är det väl bara att hålla tummarna för att vi kan spela något under nästa år, det är ju ett jävla tag sedan sist...


Senaste kommentarer