Jag kommer ihåg de flesta i alla fall! Grattis Gro Harlem Brundtland, Carmen Electra, Sekreteraren och Hitler till att ha överlevt ytterligare ett år. Eller ja, Hitler dog ju för ett tag sedan, men han lever kvar i våra minnen i alla fall.
Apropå det känns det som att vad världsläget just nu saknar är en vildsint road movie genom Östeuropa med "Lisen" och "PG" i en rostig bil på ett hemligt och eller illa planerat uppdrag.


Senaste kommentarer