Ordföranden skrev den 13 juli, 2022 kl. 15:06 ...tack för den länken, måste man ju lusläsa! Vet inte när jag dyker upp i det riktiga Småland nästa gång, lär nog bli i slutet av juli eller början av augusti vad det verkar. Om inte annat så måste vi se till att ses till hösten tycker jag... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer