Då tycker jag att ni borde spela lite brädspel om inte annat.
I övrigt så är SVEROK på oss om föreningens namn... har för mig att de var det för några år sedan också. Inget byte är aktuellt om ni frågar mig.
Slutligen, jag ska ta tag i Discord-grejen under helgerna. Steg ett är att kolla vad jag själv har för inloggning... sedan får vi se till att spela lite nästa år. Helst både digitalt och live.


Senaste kommentarer