Jag gillar de här nya spammarna som liksom inte har något att saluföra utan mer bara skriver uppmuntrande inlägg. Tänk om telefonförsäljare skulle fungera likadant. "Hej, jag ringer från Tele2, jag ville bara önska dig en riktig bra dag. Beautyful site!"


Senaste kommentarer