Ordföranden
skrev den 10 september, 2011 kl. 10:31
Ja, några minuter skulle nog funka tror jag. Men jag får nog spela det mesta från bänken i så fall. Såg dessutom att det är hemma mot Ekenässjön då, kan vara skoj!
Så, ja, nästa helg ska funka för min del.
Senaste kommentarer