Tyvärr så har det nog dykt upp patrull för min del till helgen. Jag kan tidigast lämna ett helt hundra svar på om jag kan spela eller ej förän på onsdag tyvärr.
Fick dessutom en inbjudan till Magnus Gillmarks födelsedagsfest idag. Vad säger grabbarna grus om det.


Senaste kommentarer