Ordföranden skrev den 12 september, 2011 kl. 18:26 Ok... ja, skriv direkt du vet. Frågan är om inte jag åker ner ändå. Det är inte läge för lite spel någon av dagarna bara? Kan vara lite svårt för mig de kommande helgerna i september nämligen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer