Mattsson skrev den 13 september, 2011 kl. 19:09 Ni är ju givetvis hjärtligt välkommna ner till helgen. Men jag kan tyvärr bara spela på fredag. Men givetvis så skulle jag uppskatt spel då om ni vill åka ner. Och vore ju kanon att få med Jon till b-laget nu när vi ska säkra seriesegern på söndag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer