Det har visat sig att jag även kan nästa helg.... Men efter en snabb överläggning med Kassören så bestämde vi att vi kör nu i helgen i alla fall.
Strax innan klockan 21 på Oakhill är det som gäller. Lite mindre skitsnack än de vanlig fredagarna den här gången då...


Senaste kommentarer