Ja, jag tror jag ska hinna med söndagen i alla fall. Verkar tight med tåg och så eftersom matchstarten inte är förrän kl. 17. Men det ska förhoppningsvis lösa sig!
...och, ja, Chewski. Ta med ditt Wii så kanske vi kan lira en liten sväng under dagen i alla fall. Kanske får jag då ta med vår yngste medlem ner, om han sköter sig.


Senaste kommentarer