Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.152.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 15 september, 2011 kl. 06:56
Ja, jag tror jag ska hinna med söndagen i alla fall. Verkar tight med tåg och så eftersom matchstarten inte är förrän kl. 17. Men det ska förhoppningsvis lösa sig! ...och, ja, Chewski. Ta med ditt Wii så kanske vi kan lira en liten sväng under dagen i alla fall. Kanske får jag då ta med vår yngste medlem ner, om han sköter sig.
Vänta …