Kassören skrev den 25 september, 2011 kl. 11:47 Ni yrade ju runt runt i en labyrint i två och en halv timme utan att rita en karta och hoppades att det på nåt magiskt sätt skulle lösa sig av sig självt. 😀 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer