Kassören skrev den 27 september, 2011 kl. 07:22 Där har ju Callgirl en poäng. Jag är inte främmande för att slänga på Bogen en fyra eller femma om han inte tar upp pennan och skissar lite nästa gång det är dags, inte alls. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer