Jag har inget särskilt inbokat framöver vad jag vet. Jag tar gärna ett parti på Oakhill framåt månadskiftet om det skulle vara möjligt.
Nämnde jag att jag köpte en extra Wiimote efter smådebaclet på Oakhill med Ordföranden? Så nästa gång funkar garanterat två Motionplus-dosor.


Senaste kommentarer