Ordföranden skrev den 19 oktober, 2011 kl. 20:30 Ja, det var skoj och trevligt, även om vår insats inte var riktigt på topp. Men kul som sagt, och kul att du och några andra lokalkändisar dök upp. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer