I så fall tycker jag att du kan dyka upp nu till helgen 4-6 november, eftersom jag och Bogen ska befinna oss i Rollspelsmekka då. Vi kan ju ta ett parti brädspel eller något annat passande. Jag ska modda Bogens Wii också har han bestämt, vågar du kan ju du ta med dig din också, så kan vi ha något slags piratkopieringsparty. 😎


Senaste kommentarer