Jag kommer ner först på lördag, eftersom jag har lite annat att göra och det här blev en spontangrej.
Så Sekreteraren får väl ta kontakt med bröderna A och se när det kan spelas lite brädspel på fredag.
Synd men sant. Dock kan det ju bli brädspel i dagarna två, bara att Sekreteraren och jag tyvärr inte kan ha en dust.


Senaste kommentarer