Ja, för dig och Bogen kan det ju bli en panghelg. Däremot lite surare för Sekreteraren och mig som inte får tampas i brädspelen eller göra bort oss i D&D...
Men jag är nöjd med en brädspelskväll. Det var ju ett tag sedan, så det ska bli skoj att lira lite gamla klassiker och kanske något ospelat.


Senaste kommentarer