Mattsson skrev den 4 november, 2011 kl. 19:19 Blir inget för mig ikväll då. Hade offrat mig för rollspel men nu när inte det blev av har jag lite annat att fixa med. Men tack ändå och ha så kul imorgon. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer