Kan meddela att jag fört in lite uppgifter på Sveroks sida gällande föreningen. De ändrar ju sitt upplägg och sina medlemssidor hela tiden. Medlemmar, verksamhet och årsmötets klubbande från januari är i alla fall klart för 2011. Inte för att vi får några pengar ändå....


Senaste kommentarer