Mycket annat och mycket OS som kommit i vägen för att jag och Kassören ska kunna byta handlingar. Kanske dyker upp ett läge efter stafetten ikväll.
Hmmm, vad gäller Svenne 2005 så sviker mitt minne mig faktiskt. Men det var ju definitivt grövre och av större vikt än min lilla miss...


Senaste kommentarer