Kassören skrev den 27 december, 2011 kl. 10:19 Ja, det är ju fest i CDR när vi är fler än tre, så det här måste ju anses som en stor succé. Ser fram emot Ordföranden informerar och snacksrecensioner, och så ska jag bjuda på några bilder också. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer