Jag röstar ju på Sekreteraren och hans småmissar under 23:e, men det är ju också lite svårt att motivera kanske. En del berodde säkerligen på de så kallade "jul"-ölen... Han kom ju igen rejält och kom i slag senare under kvällen. Ska vi helt enkelt få äran att dela?


Senaste kommentarer