Ordföranden skrev den 19 februari, 2012 kl. 09:38 Ja, jag kan och Sekreteraren verkar ju kunna åtminstone en dag. Så jag tycker vi kör på nästa helg. Jag har dock lite att göra på fredag, så jag vet inte exakt när jag kommer ner än. Jag återkommer med detaljer när jag vet mer. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer