Kassören skrev den 20 februari, 2012 kl. 16:50 Då kallar vi det bokat och spikat. (Det är nu sekreteraren brukar komma på att han visst är bjuden till nåt halabaloo halva helgen.) 😎 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer