Kassören skrev den 23 februari, 2012 kl. 19:06 Vi kör väl lite brädspel och tvspel på fredag och DoD på lördag antar jag? jag tar med Wiiet om det skulle behövas, så ni kan ju ta med varsin kontroll om ni vill. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer