Ordföranden skrev den 17 mars, 2012 kl. 09:43 ...får väl investera snart. Dock har jag ju en realtivt ny just nu, min gamla klassiska dator finns på återvinningsstationen sedan över ett år tillbaka... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer