Kassören skrev den 26 mars, 2012 kl. 20:16 Det funkar för mig. Jag kommer att vara i Rollspelsmekka över påsk också, men då kunde ju inte Ordföranden. Första maj är alltså en tisdag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer